Conrad Blanch sobre Grandvalira: "Cal ser optimista perquè el que es pot perdre és molt important"

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Conrad Blanch diu que cal ser optimista davant les expectatives del Govern de mantenir la marca Grandvalira. El director general del comitè organitzador de les finals de la Copa del Món d'esquí del 2019 coincideix amb el cap de Govern que amb la desaparició de la marca hi surt perdent tot un entorn econòmic. Blanch diu que l'impacte de la desaparició de la marca seria menor si es mantingués la unió física del domini.

El cap de Govern assegurava aquest dimarts que cal posar tots els esforços perquè no desaparegui una marca d'èxit com és Grandvalira. Un fet que comparteix Conrad Blanch, que aquest matí ha passat pels micròfons de Ràdio Nacional.

Diu que cal ser optimista "perquè el que es pot perdre és molt important", tot i que és conscient que cal tenir en compte que la possibilitat de la desaparició sigui ben real malgrat els esforços. "Si una part no vol, haurem de buscar fórmules per mantenir la notorietat sense la marca. Seria molt lamentable però podria passar", ha declarat.

Afegeix que si es manté la unió física l'afectació seria molt menor ja que es mantindria una oferta àmplia per al client a qui no l'ha d'afectar les desavinences entre les dues societats. Creu que "l'important és que el conjunt es pugui mantenir amb un forfet i que cada societat pugui gestionar els seus recursos, que fins ara estaven gestionats conjuntament". Així "tant Soldeu-El Tarter com El Pas de la Casa-Grau Roig podrien nodrir-se de la notorietat de la marca".

Ha reiterat que la desaparició d'una marca que ha permès introduir Andorra en mercats que fins al moment de la creació eren impensables és un error. Diu, a més, que no només hi sortiran perdent les societats gestores del camp de neu, sinó tot el sector econòmic que s'ha creat al voltant d'aquesta activitat.

Entrevista completa al director general del comitè organitzador de les finals de la Copa del Món d'esquí del 2019



Informa: Anna Pifarré
Imatge: J.Seabra/ S.Linares

Informació relacionada

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.