El consum de productes d'oci augmenta un 10% entre els turistes aquest estiu
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Els turistes que van visitar Andorra durant l´estiu van consumir un 10% més de productes d´oci, com ara Caldea o activitats a pistes, que l´any anterior. Així ho ha explicat el ministre de Turisme, Francesc Camp, qui ha assenyalat que la continuïtat de dues de les ofertes d´aquest estiu, el Red Music Festival i les FISE encara no està assegurada.
El consum generat a l´estiu pels turistes que ens van visitar va augmentar un 10%, segons ha informat el ministre Francesc Camp, durant la presentació del balanç de la campanya d´estiu del sector. Camp ha tornat a reconèixer que la dada de turistes ha baixat un 3% a l´estiu, però ha informat que en el global de l´any s´ha incrementat en 4 punts. Camp ha explicat que l´estratègia per a l´any vinent serà la mateixa, la combinació d´esdeveniments culturals i esportius. Tot i així, ha dit que encara s´ha de trobar un patrocinador que aporti el 25% del pressupost del Red Music, un requisit imprescindible perquè es pugui repetir. Pel que fa a les FISE, la seva continuïtat és tota una incògnita tenint en compte que l'any vinent se celebra el Campionat del Món de BTT a Vallnord durant una setmana.Camp ha explicat que la promoció del turisme a Andorra es tornarà a centrar en Espanya i França i que per a l´estiu vinent s´hauran de començar a fer accions a Alemanya, en ser un país amb molts viatgers amants de la muntanya i la natura.Informa: Ana Alamán Imattge: Albert Refart