Coopalsa assegura que els problemes generats per la manca de xofers estaran resolts al desembre
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
La companyia assegura que de cara al desembre es resoldran els problemes de manca de conductors que impedeix ampliar correctament el servei de transport públic. Manifesta que no té constància oficial de l'expedient que Govern va anunciar aquest dimecres, tot i que consideren que serà positiu perquè permetrà determinar si efectivament hi ha hagut irregularitats en el servei.
L'empresa no vol entrar en polèmiques sobre el servei de les línies del transport públic, una vegada Govern anunciava dimecres que obrirà un expedient a la concessionària per determinar si existeix incompliment del contracte d'adjudicació.
De fet, ho consideren positiu, ja que determinarà clarament si existeixen irregularitats en el servei, com reiteradament des de fa dies denuncien els usuaris a les xarxes. Sobretot en determinades hores i a la línia L4. Així ho ha comentat, el gerent de Coopalsa, Gabriel Dalleres.
"Amb un expedient informatiu ens sembla que és positiu perquè tot això es posarà negre sobre blanc i veure'm el que hi ha i el que no hi ha. Aquest tema no ens preocupa exageradament, ara el que sí que ens preocupa és trobar solucions per treure la gent de les parades".
Gabriel Dalleres, gerent de Coopalsa
Coopalsa assegura que de cara a l'inici de la temporada d'hivern els problemes de manca de conductors quedaran resolts i es podrà normalitzar el servei, ja que el problema no és la manca de vehicles.
"Ja hem anunciat des de l'estiu que hi havia dificultats per dimensionar les plantilles adequadament. Ho estem aconseguint, amb moltes dificultats, però ho estem aconseguint. Confiem a arribar a primers de desembre quan s'inicia la temporada d'hivern amb les plantilles equilibrades".
Gabriel Dalleres, gerent de Coopalsa
El reforç de les freqüències i la recuperació de l'L3 ajudarà, segons Dalleres, a alleugerir la situació, juntament amb la incorporació d'entre 8 i 10 nous xofers. Recorda que l'increment d'usuaris, respecte al 2019, ha estat d'un 80%, molt per sobre de les previsions més optimistes.
Informa: Joan A: Sarmiento