Demà comença la promoció de l'Andorra Shopping Festival
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
A partir de demà es començarà a emetre per la xarxa l'espot promocional de l'Andorra Shopping Festival. La campanya, que durarà tot el novembre, inclou una nit d'obertura de comerços i diverses activitats al carrer. Amb un pressupost de 950.000 euros, preveu un augment d'un 1,1% de visitants.
Demà comença la campanya de comunicació de l'Andorra Shopping Festival. Durarà tot el novembre aprofitant els ponts de Tots Sants i de l'Armistici francès. Els actes centrals tindran lloc el dia 2, quan els comerços podran obrir fins a les dotze de la nit. Aquell dia hi haurà una desfilada amb models professionals sobre una passarel·la de cinta adhesiva, un concert tribut a ABBA, una subhasta d'art solidari amb la participació de Javier Mariscal, actuacions de djs o teatre. A més, els visitants podran trobar assistents de compres i maquilladores a la seva disposició. S'espera atreure 6.000 turistes més que el darrer novembre o, com a mínim, mantenir l'afluència de l'any passat.“És clar que no són objectius gaire agosarats, però el context econòmic fa que no puguem ser-ho”, ha reconegut el ministre de Turisme, Francesc Camp. Pel que fa a la despesa que suposarà, Camp ha afirmat que “el cost que tenen els espots és important però comunicar a Espanya i França val molt diners”.El missatge de la campanya és "Andorra, el millor aparador" i ja s'hi han adherit 527 establiments, dels quals 357 són comerços. També es podrà gaudir d'un circuit d'aparadors singulars, de les jornades gastronòmiques Andorra a Taula i una fira del vi.Informa: Almudena López Imatge: Sergi Pla Locució: Anna Pifarré