Dos detinguts per cremar contenidors a la Seu d'Urgell

Els Mossos d'Esquadra han detingut dues persones, que acabaven de cremar tres contenidors a la Seu d'Urgell. A un d'ells se'l vincula amb la crema de dotze contenidors més els últims mesos.  

Aquest cap de setmana, dissabte a la una de la matinada, agents de la policia catalana han enxampat 'in fraganti' dos homes de 23 anys per calar foc a tres contenidors ubicats al carrer Sant Ot de la Seu d'Urgell. Se'ls acusa d'un delicte de danys.

Mentre els efectius dels Bombers extingien el foc, els agents de la policia local i dels Mossos d'Esquadra van començar la investigació per determinar l'autoria dels fets. Una patrulla de la policia catalana va localitzar, poc després i molt a prop del lloc dels fets, dos homes que coincidien plenament amb la descripció dels presumptes autors de l'incendi. Immediatament van ser detinguts. A més de l'incendi dels tres contenidors, valorats en 4.356 euros, el foc va provocar també danys en una botiga pròxima.

La Unitat d'Investigació de la Seu d'Urgell ha pogut relacionar a un dels arrestats amb l’incendi d'una dotzena de contenidors més, valorats en 15.500 euros, que van provocar danys en una botiga, un vehicle i un domicili. Un episodi que va succeir la matinada del passat 5 de desembre, als carrers Sant Ermengol, passeig Joan Brudieu i avinguda Valls d'Andorra.

Els detinguts, un dels quals amb antecedents, han passat aquest diumenge a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de la Seu d'Urgell.

Informa: Redacció

Imatge: Bombers de la Generalitat de Catalunya

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.