Dilluns comencen a implementar-se els primers tràmits electrònics

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

A partir de dilluns el Govern habilitarà la primera fase de l´administració electrònica. Permetrà fer quatre tràmits a través d´internet, xifra que s´ha d´ampliar a la majoria de tràmits en un termini de tres anys. El ministre d´Administració Pública, Jordi Alcobé, insisteix que no n´hi ha prou a fer-los telemàtics, sinó que caldrà revisar-los per fer-los més eficients.
Certificat de residència, de no deute amb el Govern o el comú i de convivència. Són els quatre tràmits que a partir de dilluns es podran fer i pagar electrònicament, en el marc de la primera versió de l´administració electrònica. S´espera que cada any s'hi afegeixin dues o tres noves versionsAlcobé insisteix que a banda de fer els tràmits on-line, cal fer-los més eficients.En aquesta primera fase dels tràmits electrònics també es podrà consultar informació relativa als deutes pendents amb l´administració i els vehicles que es tenen.Informa: Andrés González-Nandín
Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.