El Cedre reestructura els horaris dels treballadors assistencials i posa fi a les rotacions a la nit

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

La direcció del Cedre assegura haver corregit el problema de la falta de personal, una de les disfuncions més denunciades pels usuaris. Ha aplicat una reestructuració d'horaris i ha eliminat les rotacions a la nit, tot esperant el resultat definitiu d´un estudi que ha de determinar la necessitat de noves contractacions.

Amb la voluntat d´optimitzar els recursos existents i donar resposta a una de les principals queixes dels usuaris, el centre sociosanitari El Cedre ha reestructurat els horaris del personal assistencial. D´aquesta manera s´ha fet un pas important per la millora de la relació entre el centre i els familiars dels usuaris. "Parlem de tots els centres que els preocupen, com les demandes sobre el personla, que és el que més els preocupa", reconeix la coordinadora Anna Flujas.

A la nit, per posar fi a les rotacions, s´han col·locat dues infermeres fixes i a cada planta hi haurà sempre les mateixes persones per tal que els pacients puguin tenir una referència. A més, com explica Flujas, s'ha activat l'auxiliar referent, perquè famílies i usuaris tinguin sempre el mateix interlocutor.

Aquestes són algunes de les mesures que ja s´han dut a terme abans de rebre els resultats dels estudis que han de determinar, entre d´altres aspectes, la ràtio de personal que es necessita i si farà falta fer alguna incorporació.

Informa: Ivan Álvarez
Imatges: Robert Querol
Locució: Jordi Lorente

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.