El consultor Alfons Cornella defensa la innovació per generar valor afegit
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Amb l´objectiu d´aportar idees per impulsar la innovació als negocis, aquest dilluns a la tarda ha tingut lloc una nova sessió de "Radical is normal", organitzada per Crèdit Andorrà. El consultor Alfons Cornella ha parlat del concepte innovador per generar valor afegit als negocis.
La utilització de les noves tecnologies ha canviat el paradigma de les relacions humanes i econòmiques. Tant que les empreses s'hi han d'adaptar, ja que allò que ha estat vàlid al segle XX ja no ho és per les que volen sobreviure amb èxit.
Sota aquesta filosofia, Alfons Cornella recorda que cal treballar des d'una perspectiva innovadora i presenta deu idees que conviden a pensar de manera trencadora i diferent. Per exemple, un nou model organitzatiu, distant de les jerarquies tradicionals, que doni el rol de líder al col·lectiu. Aquesta és, segons Cornella, la base principal sobre la qual construir el futur de l'empresa.
En definitiva, segons Alfons Cornella, cal estar preparats pels canvis i la renovació dels plantejaments empresarials. És aquest l'únic camí per garantir la continuïtat empresarial al segle XXI.
Informa: Joan A. Sarmiento Imatge: Josep M. Garcia