El contact center ESPIC tancarà l'any amb un centenar de treballadors
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
El Contact Center de la Massana tanca el segon any triplicant les xifres de facturació. Amb una quinzena de clients, l´objectiu és ara ampliar el nombre de projectes i tancar el 2018 amb un centenar de treballadors.
El 2017 ha estat un any excepcional per a l'ESPIC. S´ha multiplicat el nombre de clients i de projectes i també el de treballadors. De la trentena que n'hi havia quan es va obrir el Call Center, el director, Joan Foix, vol arribar al centenar a final d'engany. Alguns tenen contractes fixos, d'altres treballen vinculats a un projecte específic.
El primer any la facturació va ser de mig milió d'euros. El segon s'ha tancat triplicant aquesta xifra i superant el milió i mig. Tot i que Foix no vol aventurar-se a fer prediccions, creu que encara hi ha marge de millora i que les xifres d'aquest 2018 seran superiors. Espera arribar als dos milions d'euros.
Actualment treballen a l'ESPIC una seixantena de persones, i entre els clients als quals es dona servei hi ha Caldea, Andorra Telecom, el Govern i una empresa del sector òptic.
Informa: Judit Pedrós
Imatges: Carla Sales / Anna Martí