El primer servei d'assistència telefònica internacional d'Andorra començarà a operar el gener des de la Massana
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Andorra Telecom i l'empresa espanyola MST Holding han signat aquest matí el conveni de col·laboració per crear un contact center que s'ubicarà al Principat. Serà al nou edifici dels Arcs, a la Massana, i obrirà aquest gener amb una vintena de treballadors.
En el marc de l'estratègia de diversificació de l'empresa, el director general d'Andorra Telecom ha rubricat aquest matí l'acord amb el president executiu de Medios i Servicios Telemáticos, MST Holding. Un projecte que portarà al país el primer contact center. El director general d'Andorra Telecom, Jordi Nadal, ha explicat que es tracta d'una empresa privada que tindrà la seu a la Massana i que oferirà el servei d'assistència telefònica a empreses estrangeres. Començarà a funcionar al gener, amb vint treballadors, i després es preveu que aquesta xifra augmenti fins al centenar.
Una dels punts que ha fet que MST esculli Andorra és, segons el president executiu, Pedro Barceló, que s'hi parlen molts idiomes i que, per tant, el servei es pot donar a molts països diferents. A banda, també han destacat l'experiència de la qual disposa Andorra Telecom en el món de les telecomunicacions.
Les obres a l'edifici dels Arcs ja estan força avançades i ara ja només queda dotar l'espai del material necessari per als treballadors. El pla de negocis preveu que en un espai de dos anys es pugui donar servei a una dotzena d'empreses i també s'hi traslladarà el servei del 111 de la companyia.
Informa: Judit Pedrós Imatge: Sergi Pla