El Servei de Teleatenció Domiciliària de la Creu Roja continua creixent

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

El Servei de Teleatenció Domiciliària de la Creu Roja ha crescut un 6,43% durant el 2015 i registra 282 usuaris. L'increment és moderat i reforça la tendència que les persones grans prenen més consciència de la importància de mantenir l'autonomia i sentir-se segurs. La majoria dels usuaris tenen entre 80 i 90 anys.
Segons la Creu Roja, les sortides socioculturals es consoliden com la principal activitat complementària del TAD. Les dades indiquen que hi assisteixen mig centenar de persones a cadascuna de les activitats mensuals, organitzades pels voluntaris que participen en els programes d’intervenció social de l'entitat. Com a exemple, aquest any s'ha visitat el Museu del Tabac, el Santuari Nostra Senyora de Meritxell, o també s'han fet diversos dinars.

Així mateix, en àmbits com la formació, la Creu Roja ha impartit 159 cursos a més de 2.200 alumnes. Les impartides als joves i infants en primers auxilis són els més populars. Aquests projectes s'imparteixen al mateix centre educatiu dels infants, en conveni amb altres entitats. Altres empreses i institucions ofereixen aquesta formació als seus treballadors. També hi ha hagut recilcatge per a professionals de l'àmbit de la salut.

Per acabar, en el programa d'orientació laboral, s'han atès unes 50 persones que sumen un total de 350 casos en els darrers quatre anys.

Informa: Rubén Carcellé Locució: Lourdes Prat
Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.