El Tour de França tindrà com a mínim un retorn d'un milió d'euros

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Andorra Turisme preveu que el Tour de França tindrà un retorn d´un milió d'euros, sense comptar l´impacte dels turistes. Estan acreditats 2.000 professionals de 600 mitjans de comunicació, que contribuiran a posicionar el Principat com a destí de cicloturisme.

Andorra es prepara per acollir un esdeveniment de primer nivell mundial, entre diumenge i dimarts, com és el Tour de França, amb un impacte que, només pel que fa l'organització, els patrocinadors i els corredors, arribarà al milió d´euros.

Segons Noemí Pedra, directora de Màrqueting d´Andorra Turisme, "és un esdeveniment que porta 4.500 persones a Andorra, que passaran dues nits, amb una despesa mitjana de 110 euros". Això suposa "un retorn d'un milió d'euros, només el que és la família del Tour de França". Per tant, sense comptar l'impacte dels visitants que vindran a Andorra per seguir les etapes.

L'impacte supera el preu per participar en la mítica prova francesa, de 650.000 euros, i les despeses d´organització i logística, que costen a Andorra entre 150.000 i 200.000 euros.

A banda del retorn econòmic, cal destacar l´impacte mediàtic. 2.000 professionals acreditats d´una trentena de nacionalitats. 600 mitjans de comunicació, entre els quals hi ha 100 cadenes de televisió i 60 que retransmetran la prova en directe. L´audiència mitjana, segons Andorra Turisme, se situa en els 4 milions d'espectadors per etapa. Unes dades que reforcen el posicionament del Principat com a destí de cicloturisme. De fet, Noemí Pedra afirma que "és molt important poder fer aquest tipus d'esdeveniments per posicionar-nos".

Andorra vol mostrar així la millor cara al món i demostrar que comparteix la passió pel ciclisme.

Informa: Anna Lladó Locució: Meri Picart

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.