Elisabeth Pérez pren el relleu a Alfonso Torreño com a directora de màrqueting de Grandvalira

El relleu d'Alfonso Torreño al capdavant del departament de màrqueting de Grandvalira ha sortit de la mateixa empresa: és Elisabeth Pérez Guiu.

La nova directora de màrqueting ja exerceix i ha estat promocionada a l’organigrama de Grandvalira-Nevasa després de 8 anys encarregada de les àrees de publicitat, investigació de mercats, màrqueting relacional, e-commerce i màrqueting online.

Pérez és andorrana, té 32 anys i és llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses i en Investigació de Tècniques de Mercat per la Universitat Pompeu Fabra i màster de Màrqueting Management per ESADE.

Informa: Jordi Cama

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.