Els CDI amb Espanya i França n'han de facilitar d'altres

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Els convenis per evitar la doble imposició fiscal amb Espanya i França donaran credibilitat a Andorra perquè pugui signar tractats similars amb altres estats. Albert Collado, soci de Garrigues Assessors Tributaris, ho ha deixat clar en una ponència sobre els riscos i les oportunitats de la reforma tributària andorrana amb la signatura dels CDI.

L'especialista Albert Collado ha afirmat que els convenis per evitar la doble imposició que ha signat Andorra amb Espanya i França són importants perquè són estats exigents que atorguen credibilitat. A més, contribueixen a impulsar l'economia perquè Espanya i França són els principals socis comercials d'Andorra. La conferència de Collado ha estat acompanyada d'una altra xerrada, titulada "Propostes fiscals innovadores", a càrrec de Joan Corona, director de l'Institut d'Empresa Familiar espanyol. Aquest darrer considera que el sistema tributari andorrà és correcte. Corona, de totes maneres, creu que tard o d'hora tots els sistemes tributaris han de reformar-se per continuar sent útils.

Informa: Pere Moliné    Imatge: Xavi Fajardo

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.