Els empleats de BPA denuncien que diverses empreses aconsellen el canvi de domiciliacions als clients de l'entitat
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Els empleats de BPA han denunciat que diverses empreses, algunes públiques o parapúbliques, estan contactant alguns titulars dels comptes del banc per aconsellar el canvi de domiciliacions pel càrrec dels rebuts cap a una altra entitat que no sigui Banca Privada. No descarten emprendre accions legals.
Els representants dels treballadors de BPA han assegurat que troben escandalós que hi hagi empreses, algunes públiques o parapúbliques, que suggereixin als clients d´aquest banc que canviïn les domiciliacions bancàries a altres entitats financeres. Des d´Andorra Telecom i FEDA han negat categòricament que incentivin que els clients de BPA canviïn de banc per domiciliar-los els serveis. Andorra Telecom ha afegit que dels prop de 2.200 clients que domicilien els serveis a través de BPA, només un 4% han canviat el compte a una altra entitat financera. FEDA ha dit també que en cas de retorn de rebuts de clients de BPA no els tallen el subministrament i els ajuden a solucionar el seu cas sense demanar-los el canvi de domiciliació bancària.Per la seva banda, els treballadors de BPA han afirmat que es reserven el dret d´iniciar qualsevol acció en contra de les empreses que facin aquesta pràctica, ja que es podria considerar un incompliment de contracte. A més, els empleats de BPA i les seves filials faran una assemblea en un hotel d´Escaldes, en la qual s´explicaran les actuacions dutes a terme fins ara i les que preveuen realitzar.Informa: Pere Moliné Locució: Àlex Moldes