Els hotelers, a favor que els clients valorin els serveis dels allotjaments turístics
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
La Unió Hotelera celebra que la futura regulació de la classificació dels allotjaments turístics pugui incloure l'opinió dels clients sobre els seus serveis. Els hotelers creuen que d'aquesta manera s'obtindrà una valoració més objectiva que la que pot aportar únicament una normativa.
La Unió Hotelera considera que és un encert que la normativa que regularà la classificació dels allotjaments turístics incorpori la valoració del servei i no només dels equipaments. Aquesta és una proposta que recentment ha fet el ministre de Turisme, Francesc Camp, i que discutirà més àmpliament amb el sector hoteler. La voluntat és aconseguir una reforma de la llei d'allotjaments turístics que s'ajusti a les necessitats de tots els actors implicats.
Des de fa uns anys, algunes empreses de reserves d'allotjaments turístics, com Booking o TripAdvisor, premien els establiments amb millors valoracions per part dels usuaris.
Informa: Marc Guadilla
Des de fa uns anys, algunes empreses de reserves d'allotjaments turístics, com Booking o TripAdvisor, premien els establiments amb millors valoracions per part dels usuaris.
Informa: Marc Guadilla