Els projectes d'emprenedors del LAB Impact Andorra comencen la segona fase
Els quatre projectes d'emprenedors del LAB Impact Andorra de MoraBanc i Ship2B han començat aquest dimarts la segona fase del programa. En aquesta segona etapa, els quatre emprenedors entren en fase de formació intensiva i presencial al Principat, són unes jornades intensives on perfeccionen el seu pla de negoci amb el suport dels professionals de Ship2B i de mentors especialistes en diferents camps. El programa LAB Impact Andorra és el programa que respon a les sensibilitats que MoraBanc té envers els emprenedors del país, està associat amb la Fundació Ship2B i els quatre projectes que estan participant en la segona fase són: Vilbor, Votestore, T-Care i Andorra Market Place.
Aquesta iniciativa, de MoraBanc i amb la col·laboració de la Fundació Ship2B, dona suport als emprenedors del país. Aquest dimarts ha començat la segona fase del programa, on duen a terme tres jornades intensives que els ajuden a perfeccionar el seu pla de negoci amb el suport dels professionals de Ship2B i de mentors especialistes en diferents camps. La sala d'actes de MoraBanc s'ha convertit en un laboratori d'emprenedoria on els participants poden interactuar enriquint els seus projectes i reben formacions en forma de taller sobre conceptes com la millor manera de conèixer el client potencial, com monetitzar el projecte, models de finançament i màrqueting i vendes, entre d'altres.
La segona fase acabarà amb una exposició dels projectes per part dels participants davant d'un jurat que seleccionarà un dels emprenedors i passarà a la tercera i última fase del programa. El guanyador podrà fer el programa d'acceleració de quatre mesos amb la Fundació Ship2B. MoraBanc respon a les sensibilitats que té envers els emprenedors amb aquest programa, el resultat de l'associació amb Ship2, considerada la millor acceleradora privada d'Espanya, segons el rànquing Funcas del 2016-2017.
Els quatre projectes finalistes tenen propostes diferents. Andorra Market Place és un projecte que vol oferir al petit i mitjà comerç l'opció d'obrir el seu negoci a l'activitat per Internet. T-Care és una proposta emprenedora que vol treballar diferents possibilitats relacionades sempre amb el te, la salut i la filosofia 'slow' que l'acompanya. D'altra banda, Votestore vol aportar un valor al mercat immobiliari i als barris afavorint el lloguer de locals comercials buits. I finalment, Vilbor és una marca d'esquí artesanal de producció sostenible i impacte social.
Informa/imatge: Agència ANA