Les empreses aposten per tenir presència a la xarxa
Durant el 2013 gairebé les tres quartes parts de les empreses d'Europa amb un mínim de 10 treballadors contractats, disposaven de web. Això suposa un increment de 6 punts en comparació amb el 2010. Durant més d'una dècada s'han produït canvis en el contingut dels webs de les empreses, que han passat de ser estàtics a ser interactius i a disposar d'aplicacions per fer comandes per internet o d'enllaços a xarxes socials.
L'ús de les xarxes socials permet a les empreses millorar la imatge corporativa i la presència a internet. Els líders són xarxes gratuïtes, com ara Facebook; però també webs d'intercanvi de continguts multimèdia com ara YouTube. Els blogs, microblogs i Twitter, així com altres eines d'intercanvi de coneixements basades en el sistema wiki completen la llista. La tendència és que les xifres d'ús segueixin en augment. Especialment aquí a Andorra, on la intenció del Govern és caminar cap a un 'smart country', amb totes les empreses i serveis accessibles a la xarxa.Informa: Rubén Carcellé