Un estudi sobre infraestructures encomanat pel Govern descarta el projecte del ferrocarril per ser excessivament car

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

La millora de les connexions amb Europa passa per diverses opcions: potenciar l'aeroport d'Andorra-la Seu i el futur heliport nacional i la millora de la unió amb França i Espanya. També, la creació d'un vial des de Sant Julià fins a l'aeroport per a vehicles elèctrics. L'estudi sobre l'obertura de la xarxa de mobilitat descarta la viabilitat del tren.

La millora de les connexions amb Europa passa per diverses opcions: potenciar l'aeroport d'Andorra-la Seu i el futur heliport nacional i la millora de la unió amb França i Espanya. També, la creació d'un vial des de Sant Julià fins a l'aeroport per a un tipus de transport sostenible. L'estudi sobre l'obertura de la xarxa de mobilitat, encarregat pel Govern, descarta la viabilitat del tren. Especialment perquè el cost de les connexions seria molt alt, sigui cap a França o Espanya.

El que sí seria possible és l'ampliació a tres carrils de la N-145. Les autoritats espanyoles ho consideren factible a curt termini.

Així ho afirma Jaume Bonell, director departament de mobilitat: "El tren és complicat més enllà del cost que té, per la necessitat de terreny per ubicar les estacions d'arribada i recepció de mercaderies". 

Informa: Redacció

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.