Èxit de la campanya dels joves sobre els efectes del alcohol

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Encamp celebra el bon ambient i la conscienciació durant les festes de Carnestoltes a la parròquia. Enguany, el Punt d'Informació Juvenil ha fet una campanya sobre els efectes de l'alcohol que ha tingut acceptació entre els joves.

La relació entre els joves i l'alcohol és molt estreta i més encara amb el permís de Carnestoltes. Per això, la comissió de festes d'Encamp, amb la festa més sonada i la comissió més carregada de joves, sovint han hagut de sentir que tot el que fan és amb el pretext o el resultat de beure. Per trencar el tòpic es van posar a prova amb el ball de l'óssa passant per l'etilòmetre. Tres 0,0 i un que encara podria agafar el cotxe. Prova superada.

Però la temptació sempre hi és i ni el judici als contrabandistes es va salvar de la nova moda a les xarxes socials on els adolescents es repten a beure a Sant Hilari. Però els NekNominatons també han servit als tècnics del Punt d'Informació Juvenil per conscienciar dels efectes de l'alcohol. El vídeo ha estat una de les iniciatives més vistes pels joves que, aquests dies, han visitat fins a 7.850 vegades les recomanacions del tècnics juvenils.

Mort el Carnestoltes, el comú ha volgut felicitar als tècnics per la campanya i els joves de la parròquia pel clima de convivència, que també ha regnat aquests dies.  Informa: Toni Vila

Informació relacionada

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.