Explicar allò que els diferencia per atreure clients, el repte dels emprenedors

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Com atreure nous clients. És la finalitat de la conferència que ha obert el cicle de xerrades per a empresaris organitzada per Neuroagencia. Durant la ponència s'han donat consells per aconseguir fidelitzar clients i atreure'n de nous.

Amb un mètode senzill basat en tres passos, s'assegura que es pot assolir un creixement eficaç, aplicable a qualsevol empresa o negoci. Durant la conferència s'han pogut posar en comú mètodes per millorar la productivitat a la feina.

"La majoria d'empreses, quan fan la seva comunicació, ho fan des del què, què és el que fem, és informatiu, però això no és el que et diferencia", diu la responsable de Neuroagencia, Sandra Sanmarti, que insisteix que "el que hem de vendre no és el què, ni tan sols el com, és el perquè".

Informa: Hèctor Romance Imatges: Anna Ginestà

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.