Faure valora positivament les patrulles mixtes a la frontera i els avenços en l'avortament

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Accions com les patrulles mixtes a la frontera amb França són una bona mostra d'integració en una Europa plural. Ho creu el representant del copríncep, que també valora positivament els avenços interns fets per a la despenalització de l'avortament.

Patrice Faure valora que la iniciativa és moderna i molt positiva, i que ha d'ajudar a posar fi a una problemàtica cada cop més creixent al Pas de la Casa.

"Penso que és una molt bona iniciativa, que és un exemple del que pot ser una associació, una Europa plural. I també, per a nosaltres, és una visió moderna del que pot ser el reforç de les nostres relacions en la lluita contra la immigració clandestina o el tràfic".

Patrice Faure, representant del copríncep francès

També s'ha pronunciat sobre l'avortament, i ha afirmat que està content amb els avenços fets per Andorra, amb textos ja redactats

"Els passos en la qüestió de l'avortament van avançant. En vam parlar molt durant la meva darrera visita, ara farà una mica més d'un mes. S'ha treballat en diferents solucions que ja s'han escrit i s'estan concertant, i trobo que estem en una dinàmica positiva." 

Patrice Faure, representant del copríncep francès

A més, Patrice Faure ha confirmat que la visita del copríncep francès serà a final d'estiu i marca com a data més probable la tardor.

"La visita del copríncep francès a Andorra es farà després de l'estiu, molt probablement a la tardor. Però, en tot cas, el copríncep vindrà a Andorra i estarà molt content de poder saludar les andorranes i els andorrans, així com el conjunt de la classe política i els vostres representants."

Patrice Faure, representant del copríncep francès

Informa: Redacció

Informació relacionada

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.