El fiscal proposa que Pallerols canvïi la presó per treballs socials
El fiscal accepta substituir els set mesos de presó que l'Audiència de Barcelona va imposar a l'empresari andorrà Fidel Pallerols per treballs en benefici a la comunitat.
La justícia va imposar la pena de presó a Fidel Pallerols i a l'exsecretari d'Organització d'Unió Democràtica de Catalunya Vicenç Gavaldà per desviar ajudes públiques.
L'agència EFE explica que el fiscal sosté que no s'oposa a la substitució de la pena de presó sol·licitada per les defenses, sempre que hagin satisfet les penes de multa que se'ls van imposar. L'Audiència de Barcelona va ordenar el mes passat l'ingrés immediat a la presó després que el govern espanyol els denegués l'indult. De fet, Vicenç Gavaldà ja va entrar a la presó la setmana passada.
Informa: Xavi Palma/Agències