L'FP s'encara a la tecnologia i prioritza la convalidació de titulacions

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Potenciar les formacions en l'àmbit tecnològic i aconseguir l'homologació automàtica de les titulacions de formació professional són dues de les línies que treballa el Departament de Formació Professional. Així s'ha explicat en la presentació de la vuitena edició del Projecte Tàndem, on enguany participen una seixantena d'estudiants. 

El Departament de Formació Professional estudia la viabilitat de potenciar les formacions en l'àmbit tecnològic. "Seria crear o un nou nivell educatiu que doni resposta a aquests àmbits específics o una especialització dins l'FP de manera que l'alumne pugui fer un tercer any especialitzat en e-sports, blockchain o intel·ligència artificial", explica Xavier Campuzano, director del Departament de Formació Professional, Formació d'Adults i Recursos Educatius.  

Campuzano també ha avançat que estan fent treballs tècnics amb el Ministeri d'Educació d'Espanya per veure com resoldre l'assumpte de les convalidacions per "obtenir una homologació automàtica de les titulacions que tenim a Andorra, que sigui equiparada totalment amb les que tenen per exemple a Espanya". La setmana que ve, totes dues parts mantindran una trobada.

Una seixantena d'alumnes participa al Projecte Tàndem 

Tot plegat, ha transcendit durant la presentació de la vuitena edició del Projecte Tàndem, on hi participen 12 docents i 59 alumnes dividits en 12 grups. Aquesta vegada s'ha decidit aplicar el projecte únicament a les branques renovades, les de l'àmbit sanitari, sociocomunitari i informàtica.

El 19 de desembre els alumnes exposaran els seus projectes i es coneixerà el guanyador.

Informa: Karen Gacusana
Imatges: Eric Escabias

Locució: Jordi Lorente

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.