La gastronomia andorrana s'inclourà a les campanyes turístiques
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
El ministre Alcobé ha visitat, aquest matí, la planta envasadora de la trumfa andorrana que, per cert, surt a la venda divendres. En aquesta visita hem sabut que el ministeri d´Economia treballa amb Andorra Turisme per incloure la promoció de la gastronomia andorrana en les campanyes de país.
Quatre dies abans de la sortida al mercat, el ministre Alcobé ha volgut veure de primera mà el procés d´envasament de la trumfa d´Andorra. El ministeri d´Economia és sensible al producte autòcton i a la promoció i, en aquest sentit, ha manifestat la voluntat que les campanyes de turisme incloguin la gastronomia i el producte de quilòmetre zero. L'objectiu, indica Alcobé, és "associar els productes de la terra a les campanyes de comunicació i màrqueting del país". En aquest sentit "hi ha molta feina amb Andorra Turisme" per comunicar que "es poden trobar productes fets a Andorra autèntics i amb identitat propia".
De moment, per aquest dijous s´ha organitzat un esdeveniment per celebrar la nova campanya de venda de la trumfa. El gerent de Sabors i Aromes d'Andorra, Víctor Reolid, ha explicat que al Cap del carrer hi haurà "una presentació amb productors i restauradors que oferiran productes fets amb la patata d'Andorra", un acte que suposarà "el tret de sortida a la nova campanya comercial" de la trumfa.
Aquesta tarda hi ha assemblea de la societat amb l´ampliació de capital a l´ordre del dia. Entre els objectius més immediats de la cooperativa hi ha la consolidació de la trumfa al mercat, però més endavant hi ha previst engegar el cultiu de productes de l´hort.
Informa: Rosa Alberch Imatge: Meri Bellosta