El Govern ampliarà l'horari d'atenció telefònica fins a les vuit del vespre

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

El Govern ampliarà l'horari d'atenció telefònica fins a les vuit del vespre. L'objectiu és evitar desplaçaments innecessaris i facilitar la resolució de dubtes a través d'una sola trucada.

Ja fa temps que el Govern treballa per agilitzar el servei de tràmits. Després de posar en marxa la seu electrònica a través de la qual els ciutadans poden gestionar els tràmits per internet, ara amplia l'horari d'atenció telefònica fins a les vuit del vespre. 

L'objectiu és evitar desplaçaments innecessaris per fer tràmits. A més, s'està treballant amb diversos serveis per a poder resoldre els dubtes d'una manera més ràpida.

"Estem treballant amb diferents serveis i un dels pilots és amb el Departament de Tributs i Fronteres per establir uns mecanismes on puguem donar resposta immediata al ciutadà i evitar passar la trucada a una segona o tercera persona"

Marc Rossell, secretari d'Estat de Transformació Digital i Telecomunicacions

La voluntat del Govern és descentralitzar totes les trucades a un únic número de telèfon i augmentar els recursos per poder atendre els ciutadans fora de l'horari d'obertura de l'edifici.

"Si ho calculem, són dos trucades per minut que s'estaven atenent. El que preveiem és que fora d'horari d'obertura dels edificis administratius pot incrementar entre un 10% i un 20% el nombre de trucades"

Marc Rossell, secretari d'Estat de Transformació Digital i Telecomunicacions

En el cas que no es pugui donar resposta, el servei s'encarregarà de gestionar el tràmit a través de correu electrònic per evitar la reiteració.  

Informa: Martina Torrebadella
Imatges: Eric Escabias

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.