Gran afluència de turistes per l'Andorra Shopping Festival
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Els comerços dels principals eixos comercials del país han notat l'afluència de gent durant l'Andorra Shopping Festival. Les botigues que oferien descomptes són algunes de les que més clients han rebut. Reconeixen que iniciatives com aquestes són positives.
Després de quinze dies on Andorra estava plena d'activitats per dinamitzar els eixos comercials, l'Andorra Shopping Festival arriba al seu final. Una iniciativa que molts comerços agraeixen però, això sí, uns ho noten més que d'altres.
El dependent de Casa Bergué, Nil Caramés, explica que "s'ha notat en aquest carrer, amb les activitats que s'han fet, la música, els espectacles. La gent estava més relaxada i això fa que es vengui més".
Per la seva banda, el propietari d'Ultimate Gallery, Rajesh Hatchandani, assegura que els clients han comprat dispositius tecnològics "d'alta gamma", però malauradament, valora que "no s'ha venut tot el que volíem".
En el que sí que coincideixen és en la gran afluència de turistes que han vingut al país durant aquest mes de novembre. Tot i que molts només han fet una ullada, asseguren que és positiu sobretot de cara a l'època de rebaixes que s'acosta.
Destaquen també que la cartelleria, la difusió de les promocions i les animacions pel carrer han anat animant la gent a mesura que passaven els dies.
informa: Maria Lucena
Imatges: Albert Refart