Grandvalira augmenta un 18% els ingressos durant la temporada d'estiu
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Grandvalira dóna per tancada la temporada d'estiu. Segons ha comunicat l'estació, s'han assolit les xifres previstes i s'han millorat les vendes un 18%. El producte estrella continua sent el Family Park, situat al Forn, de Canillo, que ha atret més de 15.000 visitants en tot l'estiu.
Grandvalira ofereix a l'estiu el Family Park del Forn, el Bike Park per als amants de la bicicleta de muntanya, el camp de golf en altura i el karting. Tot i que totes aquestes activitats encara no permeten a l'estació ser rendible a l'estiu, aquest any afirma haver augmentat un 18% els ingressos respecte a l'any anterior. El Family Park, que enguany ha estat renovat, ha atret més de 15.000 persones.
La nova activitat que més èxit ha tingut ha estat la passejada pel circuit fornatura amb companyia del pastor, amb més de 500 participants. Sempre segons l'estació, el cicuit de kàrting del Tarter ha atret unes 3.000 persones en tot l'estiu, un 17% més que la temporada passada.
D'altra banda se segueix treballant per atreure més practicants al camp de golf que ha estat tot l'estiu en molt bones condicions, tot i la pluja.
Els tornejos Pro-Am i el femení i d'altres de menors organitzats pels hotels de Soldeu han donat vida a la instal·lació.
Informa/imatge: Víctor Reolid