Grandvalira confia en el turisme intern i de proximitat per completar una bona temporada d'estiu
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Grandvalira descarta acomiadar personal o reduir el sou a canvi de retallar partides destinades, per exemple, a la promoció de la marca. Ho ha dit el director de màrqueting, David Ledesma, en declaracions a Ràdio Nacional. També ha avançat que el turisme intern serà clau per arrodonir una bona temporada d'estiu.
S'espera que aquest estiu el turisme de proximitat, sobretot l'espanyol, es decanti per zones de natura evitant les aglomeracions. Per això el lema de la campanya serà "Aquest estiu toca muntanya".
El director de màrqueting de Grandvalira, David Ledesma, reconeix que l'impacte econòmic de la crisi del coronavirus ha estat molt fort, però de moment descarta retallar el sou o rebaixar la plantilla.
A canvi, s'han retallat partides destinades, per exemple, a la promoció de la marca, ha assenyalat Ledesma.
El turisme intern serà clau a l'estiu. També es confia en la campanya d'Andorra Turisme per captar el de proximitat.
Ledesma ha avançat que el procés per seleccionar un nou director general està molt avançat i el substitut d'Alfonso Torreño es sabrà, com a molt tard, al setembre.
A l'estiu Ordino-Arcalís, una altra marca del grup, oferirà el cent per cent de les activitats habituals. Confien en l'èxit del telecabina de Tristaina, que funcionarà a part del 4 de juliol, així com la zona de restauració de la Coma.
Informa: Joan A. Sarmiento
Imatges cedides: Grandvalira