Grandvalira invertirà 800.000 euros en potenciar el turisme familiar
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Grandvalira invertirà 800.000 euros en potenciar el turisme familiar a l'estació, tant a l'estiu com a l'hivern. Aquests diners serviran per condicionar-la i oferir noves activitats a la zona del Forn, on hi ha instal·lat el Family Park. Es tracta d'un projecte global en virtut del qual es crearan diversos circuits per passejar, decorats amb personatges tìpics d'Andorra i el Pirineu, com ara el tamarro, les bruixes i els follets.
Grandvalira potenciarà el turisme familiar amb una inversió de 800.000 euros. Es tracta d'un projecte global que s'aplicarà sobre la zona del Forn de Canillo. A l'estació s'han previst diverses accions per millorar el Family Park.
Es crearan diversos circuits pel bosc que estaran disponibles tant a l'estiu com a l'hivern. Es treballarà per crear una atmosfera concreta en cadascun d'aquests circuits, amb decoració, estàtues de personatges, figures en 3D i sons. El tema central será el tamarro, però també s'hi podran trobar follets i bruixes. L'objectiu, segons diu el director de Qualitat i Medi Ambient de Grandvalira-ENSISA, Ton Naudi, és "acabar d'animar aquesta zona".
Es tracta, doncs, d'una inversió que tant servirà per potenciar el públic familiar durant la temporada d'esquí com per seduir més visitants a l'estiu. El Family Park tancarà les portes a mitjan setembre, després d'haver acollit més de 12.000 visitants. Les obres començaran a finals de mes.
Informa: Víctor Reolid