Grandvalira vol mantenir l'acord de col·laboració amb Andorra Turisme

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Grandvalira ha presentat aquesta setmana els millors resultats des del 2006. Una temporada exitosa que coincideix amb el primer any de promoció exterior conjunta amb Andorra Turisme. L´acord implica una contribució econòmica important d´Andorra Turisme, dues terceres parts, a la promoció exterior de l´hivern. Vistos els resultats, des del domini no dubten que seguiran, com a mínim un any més, col·laborant amb la societat pública.
L´estratègia de captació de clients a l´estranger que ha fet aquesta temporada Grandvalira, conjuntament amb Andorra Turisme, ha estat, en bona part, la responsable del creixement d´alguns mercats clau, com ara el britànic i el francès. Mercats que han ajudat decisivament als excel·lents resultats de la campanya 2013-14. La societat pública ha passat a assumir bona part de la promoció externa a l'hivern i ha estalviat als grans dominis esquiables esforços econòmics de promoció i comercialització internacional. Des de Grandvalira n´han quedat molt satisfets i volen mantenir aquesta cooperació. Aquesta col·laboració satisfà els responsables de l´estació perquè, diuen, ajuda a posicionar la marca Grandvalira internacionalment i, de retruc, la marca Andorra, amb la qual cosa tots hi surten guanyant. Pel que fa a l´estiu, aquesta temporada Grandvalira ha avançat que vol implicar-se molt més en la comunicació i promoció de les activitats que s´hi organitzaran.Informa: Jordi Cama
Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.