Grandvalira xifra en un 50% el descens del mercat rus
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Grandvalira ha incrementat la darrera temporada un 3% els forfets venuts i un 4,5 % la facturació. La pèrdua de clients russos s'ha compensat amb la recuperació de mercats com l´espanyol i l´anglès. Per contra, el francès només s´ha mantingut a causa del problema als accessos. Un fet que la directora del domini, Núria Tarré, ha qualificat de decebedor.
Satisfacció a Grandvalira pels resultats de la temporada. El domini ha incrementat un 4,5% la facturació i un 3% la venda de forfets. La directora general, Núria Tarré, ha reconegut pero la complexitat de la temporada: per la meteorologia, per la baixada del mercat rus en un 49% i pels problemes amb el francès, que només s´ha mantingut. La causa: el tancament de la carretera.
La recuperació del mercat espanyol en un 17% i l´anglès, un 10%, ha afavorit l'increment de visitants. També han pujat l´israelià, el polonès, el brasiler, el del nord d´Europa i el de Singapur. El domini ha aconseguit atreure un client de més llarga estada i poder adquisitiu. De fet la despesa mitjana ha pujat un 4,5%.
En aquest sentit, l´escola d'esquí i la restauració han incrementat les vendes en un 10%. Tarré ha destacat, a més, que per primera vegada Grandvalira ha entrat en el top-20 de les estacions més visitades. Amb aquests resultats, l'estació continuarà l'estratègia inversora i comercial, incidint a seguir millorant l'experiència del client.
Informa: Ana Alamán Imatge: Cristina Jubete