Hotelers descontents amb Carlemany

Els hotelers estan descontents amb la senyalització de l'avinguda Carlemany. Afirmen que la clientela de pas, que fins fa un mes circulava amb cotxe per l'avinguda, s'ha perdut. Critiquen els pocs mitjans que ha posat el comú d'Escaldes-Engordany per guiar els turistes fins als hotels de l'avinguda, ara tallada al trànsit.

Els hotelers de l'avinguda Carlemany no tenen la mateixa percepció que els comerciants. Representants d'aquest col·lectiu asseguren que el tancament dificulta l'arribada dels clients als establiments.


La tresorera de l'Associació Carlemany Calidae, Cristina Canut, ha assegurat als micròfons de Ràdio i Televisió d'Andorra que tots els clients "que vénen sense reserva els hem perdut" i afegeix que "molts clients nostres han tingut molts problemes per trobar-nos perquè no estem senyalitzats. Quan hi havia els agents de circulació al principi, bé, perquè els indicaven però ara ho fem com podem".


L'associació Carlemany Calidae sosté que ha estat un estiu similar a l'any anterior, pero en cap cas s'han millorat les xifres d'ocupació o vendes respecte la campanya de l'estiu passat. Però per Canut "l'any passat no va ser un bon any". Diu que s'han mantingut "que ja és molt".
Els hotelers de la parròquia veuen com l'ocupació ja és sensiblement inferior des del 25 d'agost.


Informa: Xavi Palma     Imatge: Josep Maria Garcia     Locució: Agustí Mas

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.