Hotelers i comerciants, satisfets per la tornada del Cirque du Soleil

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

La tornada del Cirque du Soleil aquest estiu és vista de forma favorable per la Unió Hotelera i l'Associació de Petits Comerciants. Consideren que l'experiència d'aquest darrer estiu ha estat positiva perquè va permetre augmentar l'ocupació i hi va haver més visitants als establiments comercials.

El cost del nou espectacle del Cirque du Soleil, “Scalada”, serà de 2,7 milions, un 4,7% més que l'any anterior, però hi haurà 85.000 places, a diferència de les 50.000 de l'any anterior. Els hotelers i comerciants fan un balanç globalment favorable a la iniciativa perquè consideren que ja va servir l'estiu passat perquè hi hagués més turistes i per donar a conèixer Andorra als països del nostre entorn: Espanya i França. Esperen que enguany torni a passar el mateix.

A més, el portaveu de la Unió Hotelera, Oscar Julian, assegura que l'espectacle “Scalada” va atreure turistes de països com Noruega, Finlàndia i Suïssa que van conèixer Andorra gràcies al Cirque du Soleil. La vicepresidenta de l'Associació de Petits Comerciants, Rosa Pascuet, creu que, tot i que Port Aventura també compta amb la companyia canadenca, Andorra no havia de renunciar-hi. Ho considera una bona aposta que ofereix quelcom més que compres.

El muntatge que el Cirque du Soleil farà aquest estiu a Port Aventura ha contribuït al fet que el cost final sigui inferior al que s'havia previst inicialment. A més la companyia canadenca col·laborarà en la publicitació de l'espectacle a l'exterior.

Informa: Pere Moliné

Informació relacionada

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.