Hotels i agències de viatges veuen el forfet únic com una manera de desestacionalitzar i internacionalitzar el país

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Les agències de viatges veuen positiva la creació d'un forfet únic que ampliï el domini esquiable i posicioni Andorra com a país de neu i d’activitats d’oci a la muntanya tots els dies de l’any. El sector creu que amplia l'oferta i dona la possibilitat d'allargar pernoctacions. Internacionalment, assenyala que la comercialització se'n veurà beneficiada, una opinió que coincideix amb la de la Unió Hotelera.

La primera lectura entre la patronal del sector hoteler i les agències de viatges arran de l'anunci de la comercialització d'un forfet únic per a la neu d'Andorra és positiva. Creuen que més de 300 quilòmetres esquiables en un passi a l'hivern és una aposta internacional forta. 

La membre de la junta de l'Associació de les Agències de Viatge d'Andorra, Stephi Bastús, assegura que això els ajudarà a ampliar la seva oferta. "Per anar a vendre a l'exterior és fantàstic". Així i tot, creu que també serà un potencial perquè la gent triï i es distribueixi pels diferents llocs esquiables. "Pensem que continuarà havent-hi perfils per a cada estació". 

Per la seva banda, el director de la Unió Hotelera, Jordi Pujol, esmenta que serà un fort atractiu pel país. "Parlem de 300 quilòmetres esquiables en un únic domini que ens equipara o assimila a estacions fortes o punteres tant d'Espanya com de França. Però bé, falta veure com s'aplica tot, però pel que fa a la comercialització creiem que serà una bona cosa".

A més, des de les agències de viatges es veu un altre avantatge, la possibilitat de desestacionalizar i allargar les pernoctacions. Així ho esmenta Bastús. "Facilita molt el poder allargar les pernoctacions, poder segmentar el perfil de clientela amb unes temporades baixes que et trobes més limitat com el mes de maig amb el tipus de producte". Amb tot, considera que "això genera uns nous productes que crec que són molt interessants per a tot el país". 

En les properes setmanes s'ha de comunicar l'estratègia de màrqueting per comercialitzar un forfet que fa temps que s'esperava. 

Informa: Rosa Alberch / Maria Lucena 
Imatges: Arxiu RTVA / Marc Matute

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.