Josep Majoral confia que en tres o quatre anys Camprabassa pugui estar en xifres positives

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Optimitzar els recursos, millorar la gestió i renegociar el deute. Són els principals eixos per remuntar Naturland, la nova marca per Naturlàndia que també ha canviat de logo. 

Els números que ha presentat l'assemblea de Camprabassa deixen un deute a Naturlàndia d'uns 20 milions d'euros, una xifra del tot inassumible en un futur.

Per això el més important és optimitzar els recursos, un pla de negoci del parc i renegociar el deute amb els bancs a 10 o 15 anys. La idea, segons el cònsol major de Sant Julià de Lòria, Josep Majoral, és que el parc sigui sostenible.

En aquest sentit, creu que si durant l'estiu s'aconsegueix recuperar els visitants i mantenir la despesa mitja, "les xifres podran ser bones i en tres o quatre anys podrem estar en números positius". 

Una altra de les accions per remuntar el parc passa pel canvi de logo i de nom, que a partir d'ara es dirà Naturland.  Segons ha detallat amb aquest nom, "barreja entre nautra i Andorra", és més clar que l'anterior, que "no identificava el que volíem". 

Sobre el projecte de la residència per a estudiants que el comú lauredià volia impulsar, Majoral ha explicat que es vol tenir llest un concurs pel projecte entre els mesos de juliol i agost. 

Informa: Jordi Lorente
Imatge: Arxiu RTVA
Locució: Neus Toro

 

 

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.