La Cambra de Comerç creu que la definició de la Marca Andorra és clau per a l'acord amb la UE
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
La directora de la Cambra de Comerç, Pilar Escaler, considera que la iniciativa "Marca Andorra" és positiva, tot i que hauria d'estar liderada pel Govern i no per una entitat privada. També ha avançat reformes en el funcionament de la Cambra per fer-la més representativa.
Marca Andorra és una iniciativa de la CEA que pretén implicar la societat a través d'enquestes per ajudar a dissenyar el perfil futur del país. Pilar Escalder considera que la iniciativa és positiva, però que caldria el lideratge del Govern, amb la col·laboració d'entitats com la mateixa Cambra i agents econòmics i socials. Ha manifestat al programa "Ara i Aquí" d'RNA que "quan parlem de temes tan importants com l'acord d'associació amb la UE s'ha de saber on vols anar per saber quin tipus d'acord vols".
La directora de la Cambra creu que l'entitat necessita reformes, que caldria afrontar amb la idea de fer-la més representativa. Vol "agilitzar el funcionament, revisar la part financera i els col·legis electorals".
De fet, la llei de la Cambra ja preveu que s'apliquin canvis per tal que sigui representativa del teixit empresarial. Actualment la Cambra presenta vint col·legis en representació d'altres sectors empresarials.
Informa: Joan A. Sarmiento
Imatge: Albert Aymami
Locució: Ariadna Comas
Entrevista completa a la directora de la Cambra de Comerç, Pilar Escaler, a l'Ara i Aquí