La campanya per fomentar el consum gairebé duplica la participació
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Incentivar el consum intern: amb aquest objectiu el Govern va posar en marxa la campanya "Per Nadal, comprar a Andorra té premi", que avui ha acabat amb el sorteig de xecs i paneres. S'han repartit 30.000 butlletes, gairebé el doble que l'any passat. El ministre de Turisme n'ha fet una valoració molt positiva.
La campanya es va iniciar l´1 de desembre. Les oficines de turisme i els punts especialment habilitats oferien una butlleta per participar-hi per cada 30 euros de compra en qualsevol establiment comercial del país. En total se ´han prepartit 30 mil. L´objectiu és aconseguir un major moviment en el consum intern, i és que en una època en què el turisme ja no gasta tant com fa uns anys, el client proper s´ha convertit en objectiu prioritari dels comerciants.
Avui la plaça de la rotonda de la capital s´ha omplert de persones que esperaven ser les afortunades amb algun dels tres premis de 3.000 euros, o aconseguir una de les 30 paneres que s´han sortejant amb productes nacionals. Els guanyadors dels xecs tenen de temps fins a les 10 de la nit d'avui per gastar els 3.000 euros en els establiments comercials del país.
La campanya tindrà continuïtat en el futur, després de l´èxit de participació. En comparació amb la primera edició, l´any passat, gairebé s´ha duplicat el nombre de butlletes rebudes.
Informa: Joan A. Sarmiento Imatges: Lluís Calvo