La CASS analitzarà les queixes del servei per no repetir errors i millorar-ne la imatge

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

La CASS analitzarà les queixes dels usuaris que li arriben a través del raonador del ciutadà i del mediador que té la seguretat social. Així ho ha anunciat el director de comunicació, relació amb l'assegurat i mètodes de la CASS al programa "Ara i Aquí" de Ràdio Nacional. David Caubet explica que després es farà un informe per determinar què cal fer per no repetir errors i millorar la imatge de la CASS.
Bona part de les queixes que cada any rep el raonador del ciutadà tenen relació amb la CASS. La parapública vol capgirar aquesta situació millorant la comunicació i l'atenció a l'usuari. Segons ha explicat a Ràdio Nacional el director de comunicació, relació amb l'assegurat i mètodes de la CASS, David Caubet, s'analitzaran les queixes per evitar que es repeteixin i millorar la imatge de l'organisme.

Pel que fa a la reforma sanitària, David Caubet ha afirmat que amb mesures com la del metge referent es busca millorar l'eficència i no pas retallar drets. "Passarem d'un sistema molt lliure, on potser l'usuari va perdut i demana moltes opinions però no acaba de fer-se una idea clara, a un sistema on ha d'anar molt més orientat i el seu procés assistencial sigui molt més eficient per tothom", diu.

El director de comunicació reconeix que a llarg termini caldrà augmentar les cotitzacions. Però deixa clar que ara la prioritat és fer més eficient el sistema sanitari per contenir-ne la despesa.

Informa: Andrés González-Nandín
Imatges: Marta Paixà
Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.