La CASS constata l'aprofitament de la figura del mediador per canalitzar les queixes i suggeriments

La Caixa Andorrana de la Seguretat Social ha constatat que la figura del mediador, en vigor des de setembre, ha permès canalitzar la majoria de queixes i suggeriments sobre el funcionament de la institució a través d'aquesta via.

Segons, l'informe de queixes i suggeriments del 2016 de la CASS, el darrer any es van gestionar 213.000 atencions als usuaris de la Seguretat Social. Del total de serveis d'atenció al públic, es van generar 110 queixes o suggeriments. La majoria, una seixantena, a través del mediador. Segons les dades, bona part de les queixes són relatives a qüestions mèdiques i al tracte rebut en denegar-se alguna prestació.

Informa: Marc Guadilla

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.