La Unió Hotelera vol arribar al "8,3" de valoració online

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

La Unió Hotelera vol que Andorra aconsegueixi una nota de 8,3 en la seva reputació online. Segons ha explicat el seu president, Manel Ara, la Llei d'allotjaments turístics que està en tràmit parlamentàri permetrà implantar noves eines d'anàlisi i avançar en tot aquest camp.

Milions de persones escriuen comentaris d’hotels a internet, sigui en portals de viatges o en xarxes socials, generant així una informació de gran valor per a empreses turístiques i destinacions, i que és utilitzada amb fins comercials. El client genera, sense saber-ho, munició per l'anomenada "guerra online"

La Unió Hotelera fa temps que té clara la importància de la reputació online, com demostren els seus articles de la web. Ara el que volen és tenir ja les eines i utilitzar-les correctament per pujar posicions.

La nova Llei d´allotjament turístics que està en tràmit parlamentiri inclou precisament un apartat sobre la qüestió de la reputació online.

Ara ha insistit que treballar en la reputació online és fonamental i que "ara per ara no s´entén el turisme sense aquestes eines".

Informa: Laia Ferré Marot
Imatges: Xavi Fajardo
Locució: Cesc Sanjuan

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.