La vall del Madriu incorpora nous comptadors per quantificar el nombre de visitants
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
La vall del Madriu disposa de tres nous comptadors, un d´aquests instal·lat al refugi de l´Illa per quantificar de manera més qualitativa el nombre de visitants. Per tal de preservar en un estat òptim l´ecosistema de la vall, s´ha encomanat a la Universitat Autònoma de Barcelona el redactat d´un pla de conservació específic.
Amb l´objectiu de millorar l´experiència dels visitants de la vall del Madriu s´han previst per als pròxims mesos tot un seguit de millores, com la instal·lació d´una nova senyalització interpretativa que ajudi els excursionistes a entendre millor l´entorn o la incorporació de tres nous comptadors.
Susanna Simon ( Directora del Pla de Gestió de la Vall del Madriu)
La millora dels accessos a la vall és un altre dels objectius, de fet el comú d´Escaldes Engordany ha encomanat un estudi sobre la viabilitat del projecte. En l´àmbit internacional també s´estan fent esforços per aconseguir una cooperaciód´interès cultural amb altres països.
Susanna Simon ( Directora del Pla de Gestió de la Vall del Madriu)
Per tal d´impulsar un turisme de qualitat que sigui respectuós amb l´entorn, des del portal de la vall del Madriu es treballa durant tot l´any amb campanyes de conscienciació a través de les xarxes socials, escoles o publicitat a revistes especialitzades.
Imatges/Informa: Hèctor Romance
Susanna Simon ( Directora del Pla de Gestió de la Vall del Madriu)
La millora dels accessos a la vall és un altre dels objectius, de fet el comú d´Escaldes Engordany ha encomanat un estudi sobre la viabilitat del projecte. En l´àmbit internacional també s´estan fent esforços per aconseguir una cooperaciód´interès cultural amb altres països.
Susanna Simon ( Directora del Pla de Gestió de la Vall del Madriu)
Per tal d´impulsar un turisme de qualitat que sigui respectuós amb l´entorn, des del portal de la vall del Madriu es treballa durant tot l´any amb campanyes de conscienciació a través de les xarxes socials, escoles o publicitat a revistes especialitzades.
Imatges/Informa: Hèctor Romance