L'Andorra Shopping Festival es marca objectius més ambiciosos tot i la retallada de pressupost
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Andorra acollirà entre l´1 i el 16 de novembre una nova edició de l´Andorra Shopping Festival, que inclourà una nit de compres. L´objectiu de la campanya, que té un pressupost de 734.000 euros, és augmentar un 3% el nombre de turistes. De moment, s´hi han adherit prop de 500 establiments.
El ministre de Turisme ha assenyalat que es preveu una tardor complicada, ja que no hi ha ni el pont del Pilar ni el de Tots Sants. Amb tot, els objectius de l´Andorra Shopping Festival, pel que fa a l'arribada de turistes, són més ambiciosos que l´any passat. Una fita que es vol aconseguir amb un pressupost de 734.000 euros, un 20% menys que l´any anterior. La campanya dóna aquest any més protagonisme a la vessant artística i cultural. Diferents obres com ara una bossa gegant creada amb 500 bosses de compres, maniquís convertits en obres d'art o la decoració del mobiliari urbà pretenen donar un aspecte original i cosmopolita als carrers. I serà amb creacions elaborades per artistes del país. A banda de la dinamització dels eixos comercials, els aparadors també formaran part de l'esceneografia, dividits en set circuits de colors amb les tendències d'aquesta tardor i hivern. Així es pretén oferir al·licients que van més enllà de les compres.També hi haurà una nit de compres, l'1 de novembre, i concursos com ara un de selfies, que oferirà com a premi un iPhone 6. Aquest any, de moment, s´hi han adherit 491 establiments, a diferència dels 527 que es va aconseguir l´any passat.Informa: Anna Lladó Imatges: Meri Bellosta