L'Andorra Shopping Festival preveu un creixement moderat pendent de Catalunya
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
L´Andorra Shopping Festival d´aquest 2017 preveu un creixement moderat de visitants, atès que no hi haurà cap pont durant tot el mes de novembre. El Ministeri de Turisme ha destinat 600.000 euros a l´organització d´un esdeveniment que pretén captar sobretot públic proper d´Espanya i França.
L´edició d´enguany tindrà lloc del 3 al 12 de novembre amb l´objectiu habitual de situar Andorra en un lloc on viure una experiència de compres. La campanya publicitària, que s´ha iniciat aquesta setmana, se centrarà en zones properes d´Espanya com Catalunya, Aragó i València, i de França, utilitzant televisió i xarxes socials.
Entre les novetats, es posaran a disposició dels comerciants cartells editables amb la imatge de l´esdeveniment en els quals es podran anunciar, per tal d'implicar tot el sector. Turisme preveu un augment del 2% de turistes i l´1% d'excursionistes, xifres que el ministre Francesc Camp considera realistes, sobretot perquè no hi haurà cap pont durant el mes de novembre.
Camp reconeix que la situació que es viu a Catalunya pot afectar negativament, i més si es tornen a repetir mobilitzacions com la del 3 d'octubre. És conscient que "la situació és delicada" i "tot apunta que s'allargarà". Però "és difícil saber a hores d'ara l'impacte que tindrà" perquè "tot dependrà de si es tornen a plantejar tancar la carretera". En aquest aspecte, afegeix, "som vulnerables". Tot i això, "no podem treballar amb aquesta premissa", ha conclòs.
Com sempre, l´Andorra Shopping Festival presenta complements culturals com actuacions musicals, fins a divuit, tallers d´estilisme i atraccions per als més petits. En aquest sentit hi haurà una reproducció de la caseta de Frozen, gràcies a l´acord que es va establir amb Disney, que romandrà oberta fins a les festes de Nadal.
Aquest és l'espot de la campanya:
Informa: J.A Sarmiento
Imatge: Marta Paixà
Locució: Laia Ferré Marot