L'Eix Central tanca el pressupost per a una acció a la primavera

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

El Shop in Andorra és la millor acció per a l'Eix Central. Un esdeveniment consolidat que ara busca el complement de primavera que ja tenen pressupostat i que esperen que sorprengui. La nova junta de l'Associació de la marca Shopping Mile vol créixer internacionalment.  
 

Novembre és sinònim de festival de compres amb el Shop in Andorra, una època propera a Nadal que els comerços celebren. 

"És una acció que s'ha consolidat molt bé i any rere any porta molts visitants i ens agradarien més accions com aquestes."

Montse Rodríguez Associació Eix Central

La nova junta vol continuar amb l'impuls internacional de la marca i afrontar els reptes que venen. De fet, confirmen que una de les seves demandes ha estat escoltada, una acció en els mesos més complicats de l'any, entre temporada de primavera a estiu. 

Montse Rodríguez Associació Eix Central: Que es pugui produir una acció a la primavera durant maig o juny que està aprovada per Andorra Turisme i que ara caldrà definir.  

Montse Rodríguez que ha agafat el relleu a Sònia Yebra diu que la idea és continuar amb les reunions dins el Consell Econòmic i Social i amb Andorra Turisme per buscar el millor encaix en l'economia i el turisme que ens visita.  

Informa: Rosa Alberch  

Imatges: Kevin Ribeiro 

 

 

 

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.