Les botigues busquen ampliar la seva oferta per atreure més clients

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Els petits comerços cada cop més han de cercar noves idees i serveis per tal de sobreviure. Avui hem volgut conèixer algunes d’aquestes botigues que han decidit aplicar més d’un servei, per aconseguir oferir més clients.

La crisi ha obligat moltes botigues a reinventar-se, per això, cada cop creix el nombre de comerços que decideixen oferir més d’un servei, per tal d’atreure més clients i afavorir la compra dels seus productes.

Aquest és el cas de la llibreria La Puça, un comerç amb més de 30 anys d’història que ara fa un parell d’anys va decidir anar més enllà de la venda de llibres i va establir una col·laboració amb una empresa de càtering per oferir productes alimentaris, a més d’un petit espai que actua com a cafeteria.

Altres comerços ja van sorgir amb la idea de combinar serveis perquè els seus clients gaudeixin d’una experiència de compra diferent, com per exemple la botiga BGame, un comerç destinat a la venda de jocs de taula que també disposa de taules i, fins i tot maquetes per poder jugar al mateix moment que es compra el joc, i que també organitza tornejos per fomentar la comunió entre jugadors d’un mateix joc.

Els petits comerços cada cop més sovint es veuen obligats a cercar noves experiències de compra, per tal d’atreure clients i que aquests puguin gaudir d’un servei més complet sense sortir de l’establiment, una via cada cop més freqüent per aquelles botigues que veuen com un sol servei ja no és suficient.

Informa i imatges: Joel Romero

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.