Les reclamacions pel tall en el subministrament d'aigua no arriben a la desena
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Menys d'una desena de persones han reclamat a CAPESA per l'aturada del subministrament d'aigua la setmana passada. L'oficina va obrir el termini aquesta setmana perquè els afectats poguessin presentar les queixes, però recorden que presentar les demandes no significa que se'ls indemnitzi.
Només dues persones han anat a l'oficina a omplir el formular-hi que des de CAPESA s'ha posat a disposició dels usuaris per reclamar pels fets de la setmana passada. També han rebut alguns correus electrònics, però el nombre de demandants no arriba a la desena.
El president de CAPESA, Eduard López, reconeix que durant l'episodi hi va haver errors per part seva, com ara no proporcionar garrafes d'aigua als afectats o no fer prou tasques de comunicació, i és per això que han obert aquesta via de reclamacions. Ara, diu, estudiaran totes les demandes per veure si cal indemnitzar els afectats. "Cadascú és lliure de fer la queixa, però rebre les queixes no vol dir acceptar-ne el contingut", ha manifestat López. "Tenim una assegurança, un equip jurídic i una idea ben clara del què ha passat", ha afegit.
Pel que fa a la possibilitat d'unir les xarxes d'Escaldes-Engordany i Andorra la Vella, tant des de CAPESA com des del comú s'ha assegurat que ja fa temps que van iniciar-se les converses, però que les obres estan condicionades per d'altres actuacions que s'haurien de fer abans. El cònsol menor, Marc Calvet, ha especificat que "la connexió de la xarxa és molt més complexa perquè una parròquia pot donar aigua a l'altra per gravetat però l'altra l'ha de bombejar i això requereix un circuit paral·lel i unes instal·lacions que s'han de construir".
Calvet i López també han volgut remarcar, un cop més, la importància del nou dipòsit que va començar-se a construir ara fa dues setmanes i que hauria d'evitar que situacions similars es poguessin repetir.
Informa: Judit Pedrós Imatge: Marc Oferil Locució: Yasmina Canedo