L'Escola Andorrana valora positivament la implantació del sistema per competències

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Valoració positiva de la implantació del sistema per competències a l'ensenyament andorrà. Els responsables de l´escola andorrana han fet un bon balanç del funcionament de les classes durant el primer curs i de la metodologia establerta. La implantació del nou mètode a primera ensenyança farà variar, però, alguns aspectes, com ara l´eliminació de la repetició de curs.

La metodologia dissenyada per treballar per competències que es va estrenar l´any passat a primer curs de segona ensenyança no es variarà enguany ja que ha donat els resultats que s´esperaven. Així, aquest any els alumnes que ja aprenguin amb el nou sistema, uns 1.200, continuaran treballant en tallers, grups col·lectius i estructurats amb sis unitats i diferents situacions.

La implantació del nou sistema sí que provocarà alguns canvis respecte al model anterior en primera ensenyança. Concretament, els alumnes de cinquè que no assoleixin els coneixements a final de curs no repetiran curs, sinó que allargaran el cicle un any més i el faran en tres cursos, amb els continguts adaptats a cada alumne afectat.

especte a l´any passat s´introduiran millores en el calendari i les formacions dels docents, les aplicacions per a les tauletes i els informes d´avaluació per a les famílies.

Informa: Ana Alamán

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.