L'espai de consultes empresarials Actua Corner rep més de 500 demandes en el segon semestre
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
El nombre de consultes rebudes a l'Actua Corner durant els primeres 6 mesos de l'any és força superior al del mateix període de l'any passat. Això sí, durant aquest segon trimestre han baixat les consultes telefòniques i via xat online. Per contra, augmenten les presencials i les que es fan per correu electrònic.
Durant el segon trimestre del 2015 fins a 504 persones han acudit a l'Actua Corner per tal d´adreçar-hi consultes. Fins a 338 persones s´hi han dirigit en persona, 150 ho han fet per telèfon, 16 via correu electrònic i ningú ha utilitzat el servei de xat online. En total, la xifra és similar a la del mateix període de l´any passat, amb només una diferència negativa de 9 persones. Pel que fa a les xifres acumulades dels primers sis mesos, entre el gener i el juny del 2015 s´han fet 211 consultes més que l´any passat.
Si ens fixem en el motiu dels assessoraments, els que motiven més consultes són les qüestions relacionades amb la inversió estrangera, amb un 26% del total de peticions. La segueixen l´obertura de comerços i les preguntes relacionades amb les societats. El nombre mitjà de consultes mensuals ateses per l´Actua Corner ha augmentat de 154 a 181 en els últims dos anys.
Informa: Judit Pedrós