L'oposició lamenta que les queixes al raonador es repeteixin any rere any

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Els grups de l'oposició han coincidit a destacar que bona part de les queixes que rep el raonador es repeteixen any rere any i que cal solucionar-les d'una vegada. Els demòcrates, al seu torn, han insistit en la disminució dels expedients oberts. Els consellers també han fet referència a les queixes pels tràmits per accedir a les ajudes socials.

La consellera d'SDP, Sílvia Bonet s'ha mostrat tranquil·la davant el fet que "totes les persones que han fet demandes prestacions socials cap s'ha quedat sense." Tot i així la consellera ha lamentat que "encara tenim problemes de procediment i hem de poder saber actuar de manera adequada per no deixar les persones en una situació complicada."

Per la seva banda la consellera socialdemòcrata, Rosa Gili ha proposat "augmentar una mica el pressupost al raonador perquè la seva figura arribi a més gent." Gili ha afegit que considera que "la feina que fa és molt important ja que la figura del raonador destaca problemes independentment dels partits."

També la consellera liberal Judit Pallarés ha lamentat que "algunes de les qüestions, com el tema de la CASS o les qüestions d'habitatge, siguin tan reiterades i surtin cada any."

Al seu torn, la consellera demòcrata Sofia Garrallà ha destacat que: "No hi ha hagut un augment d'expedients i el nombre d'expedients seguits han estat menys greus".

Informació relacionada

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.